Back in Nyköping...

Nu är jag och karln tillbaka från göteborg. Det har varit mys av rang, även fast Johan blev hostig och vandrarhemssängen(bäddsoffan) knarrade.
Trots det har vi haft det jättebra och jag är riktigt nöjd.

Här kommer några bilder på spektaklet:


(Spegeltokerier)


(Balder)


(3dfilm)


(Öppe i Lisebergstornet)


(Vi hittade en cool secondhandaffär)


(Klänningen till vänster inhandlades)


(Lepran)


(Apan min♥)

Imorgon åker Johan iväg för att spela på ett bröllop, jag själv ska träffa Håkan och Blomman och träna coverslåtar och nästa vecka börjar jag jobba.  Jag vet att jag har tjatat en massa om hur bra jag mår men så är det!:D
(Jag vann däremot inget på chokladhjulet men mamma har köpt Breakfast club åt mig^^)

Hoppas du mår lika bra som jag!
Ha't!
/Lepran

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin flicka och fin pojke. Och ja, jag mår också bra. : )

2009-06-25 @ 22:34:29
Postat av: Lydia

svar: tack så mycket :D

2009-06-25 @ 22:58:50
URL: http://singingbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0