Vampyrdags

Jag har precis sett Twilight med mamma och pappa. Det känns konstigt att en sån film kan locka så många olika människor.. Mamma är jag inte riktigt förvånad över (hon har sett den ca 5ggr, om inte mer!) men att pappa skulle tycka om den också, det var jag inte lika säker på.
Jag brukar i vanliga fall inte gilla filmer som folk tjatar för mycket om.
"Den är så bra!", "Du MÅSTE se den!". Då blir det oftast att jag istället skiter i att se den, eller så fyller inte filmen de höga förväntningarna som folk trackat på mig. MEN! Den här filmen funkade ändå. Fast jag är nog ändå inte lika tagen som mamma och så många andra som sett filmen men den är helt klart sevärd.
Twilight får 5 av 5 apor!



Här kommer bilder på lite av det som inhandlades i Göteborg:


(En söt prickig klänning från en secondhandaffär)


(Ännu en med prickar, från samma affär)


(Röd klänning från Gina Tricot)


(Randig bikini från Gina Tricot)


(Kjol från Shock)

Nu har jag fjantat klart för den här gången.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johaan

Du skulle ju ha haft kläderna på dig istället.. :)

2009-06-29 @ 12:02:03
URL: http://apandenonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0