All work and no play makes Jenny a dull girl...?

Nu har jag fått jobbschema för sommaren. Mycket jobb och mycket ledighet, känns bra! Snart börjar vi träna med coverbandet också, så om någon vill boka en spelning är det bara att höra av sig;) Eller om ni har tips på ställen. Ni får gärna komma med namnförslag också för det kommer bli svårt att komma på.

Jag tänkte i framtiden lägga ut lite bilder på saker jag ska sälja. Kläder, möbler och annat trevligt. Mycket prydnadssaker iaf. Jag behöver göra plats innan Johan flyttar in hit. Jo, så är det. Johan ska bo i mitt rum under sommaren, jag tror det kommer bli hur mysigt som helst! Men trångt.. Så nu måste jag rensa, rensa, rensa. Så håll ögonen öppna, det kanske dyker upp nåt som just DU vill ha! :) 


Pappa och jag var och åt nyss på Namnam i Nyköping. Hur gott som helst plus att man får mycket på tallriken!


Ha det gött! /BennyB

Kommentarer
Postat av: Kikki

Vart ska du jobba?

Haha, jag åt också där en gång. Fick dricka fleera kannor med vatten för att det var så starkt. Men gott var det :D

2009-05-15 @ 09:34:41
URL: http://lillehans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0