Fescht!

Jo tack!
På plats i technodromen, som vanligt, där allt händer.
Vi inledde med ett coverbandsmöte och nu rinner det in nya klassmänniskor för varje minut!

Nu kanske ni undrar varför jag sitter och skriver blogginlägg när vi har en supernajs klassfärre på gång.. Men bry er inte om det, jag ska tillbaka till festligheterna snart, skulle bara kolla en låt på youtube. Jag är sjukt taggad inför sommarens festligheter! Coverband, arbete, trubadurande, mys med maken, liseberg, Malin-delfinskötarpiraten på kolmården, ledighet, mys med la familia och solsolsol! Ai caramba!

Hoppas att du har det precis lika bra som jag nu, för jag mår toppen!!

Puss & kram! /BennyBrunBjörn



(Ber om ursäkt för möjliga felstavningar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0