It's a long way to the top..

Igår var en riktigt bra dag på många sätt.

Jag, Johan & Chris åkte till hamnen och åt gott.
  
(Johan & Chris)
(Johan har mina solglasögon på sig, han fick solen i ögonen stackarn)


Sen gick vi en promenad på en djävulusiskt lång brygga

(Chris...igen)

Och efter det drog jag till studion där Linus & Pontus hjälpte mig spela in gitarrerna på min projektlåt.
Jag är riktigt, riktigt nöjd, hade aldrig trott att det kunde bli så bra som det blev.
Nu är det bara sång & mixning kvar, sen kanske ni får höra den;)

(Pontus & Linus)

Ha't bra!
/Lepran

Kommentarer
Postat av: Lydia

svar: men tack! Det betyder verkligen att du tycker det! :)

2009-05-17 @ 13:04:24
URL: http://singingbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0