Krallig du karl

Jack brooks monster slayer, Yes man och nu The Spirit! Myskväll med andra ord. Jag testade precis att blanda Jäger med Powerking white cola, inte illa må jag säga (Plus att det kostar hälften så mycket som Shark och Redbull). Mumma. Sen har jag testat Burn och V också men det blir faktiskt Powerking som tar hem segern denna kväll.

Tänkte passa på att klaga lite också innan jag slår mig ner i soffan igen med grabbsen och ser på den tredje rullen. Baksidan av näsväggen(?) gör ont som..attsingen.. och irriterar som en böld i.. ja, ni förstår vinken. Riktigt jobbigt hursom helst. Aja, nu blir det mer mys. Cheese balls åt folket!

Förresten:

Krallig

• 1. (adj.) Stor, stark, muskulös. Oftast om person. – Oj, va krallig du har blivit. – Visst, tränar ju på gym nu, tre kvällar i veckan.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Yesman är fan bra :D Tack för kommentaren förresten. Det är väldigt lätt att fixa till bloggen. Jag gick in på bloggdesign (länken finns på min bloggsida) och kopierade en färdig stilmall :) Lätt som en plätt! Nu kan du fixa en snygg blogg du med ;)

2009-05-09 @ 15:34:58
URL: http://lillehans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0