Ladies and gentlemen, I give you:

Jenny Kristina Ledenviks alldeles egna blogg!!

Japp, nu är den här och det inviger vi med ett bubbelbad med pompa och ståt! Och idag är det ju en speciell dag på annat sätt också! Det är nämligen en ledig dag för fröken Jenny. Kan ni då komma på något bättre att göra då än att skapa en blogg? Nej, precis.

Fast ledig och ledig, jag måste skriva en egen låt.. Skolarbete á la rock & poplinjen. Fast hittills har det faktiskt gått bra (tills jag valde att avbryta mitt konstnärliga flyt och skriva ett blogginlägg). Nu ska jag bara skriva om texten. Från början skrev jag en text om en skolskjutning (nej, jag har inte kopierat Boomtown rats "I Don't like mondays"). Jag tänkte att för en gång skull ska jag skriva en låt utan rim, men min käre make påpekade att det inte skulle passa in rytmiskt (sen när är jag rytmisk) så det får bli en ny en.

Jag är på glatt humör idag faktiskt. Igår tackade jag nej till att sommarjobba i smögen och nu ska jag istället jobba som hemhjälp i Nyköping och ska även starta ett coverband! Jag har under lång tid funderat över vad jag skulle välja och stressat upp mig som en galning, men jag kände att den här sommaren vill jag ha lite ledighet också (jobbet i smögen var 10 veckor och utan möjlighet att ta sig hem). Men nästa år kanske. I sommar har jag istället planer på att besöka Malin/Bagga och titta på när hon leker pirat med delfinerna på kolmården och så vill jag verkligen ta mig till Liseberg någon gång under sommaren. Om någon är intresserad av att följa med på en roadtrip till göteborg är det bara att säga till!

Tack för att ni läst ända hit och hjärtligt ihjälkomna ska ni vara till Lepraviksbloggen
/BennyBrunBjörn


Kommentarer
Postat av: Apan den Onde

AKA Maken:

Vad roligt att man nu får följa ditt liv även i cyber space.

I övrigt så sa jag faktiskt att det "skulle bli svårt" att få in det rytmiskt.. inte att det inte skulle passa in! Så trångsynt är jag inte ;)

Puss puss!

2009-05-06 @ 21:32:43
URL: http://apandenonde.blogg.se/
Postat av: Frida

Välkommen in i bloggvärlden ;)

Jag hänger gärna med till gbg om du vill :D

2009-05-08 @ 10:26:03
URL: http://fledenvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0