Let me entertain you



Det gick hur bra som helst, det var sjukt kul och alla var jätte duktiga! Jag är riktigt stolt över klassen<3

Imorgon är första coverbandrepet, 10 låtar ska övas in och jag är taggad, taggad, taggad!!
Ikväll skulle jag egentligen till Josses 20 årsfest men jag är så förbaskat trött och pank så jag får nog hoppa:(
Men hon ska allt få en födelsedagshälsning iaf. Det blir birthdaycall of rang. Elin (syster) ville att jag skulle med till Stockholm på fest, men det blir det inte heller. Det lutar nog åt en kväll med föräldrarna, drinkar och Twilight. Och med lite tur har Johan tränat klart låtar så han kan komma hit också och se hur jag drägglar över snygga vampyrer.. Det är iaf vad jag har hört att man ska göra av den filmen. Vi får väl se. Men nu ska jag iväg och handla mat åt familjen.
Adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0