Monkeylove

Glömde bort en sak igår, fy skam! Det är ju nämligen så att nu har jag älskat min karl Johan Sund i 5 månader (om inte mer). Den 9 december blev vi dödsparet och det vankas alltså halvårsfirande.. Yeah bitches! Vem trodde väl att galenskap + galenskap skulle bli perfektion? Ja inte jag iaf. Men nu är det bara helt underbart mysigt i min mage. NEJ, jag är inte gravid, det bara pirrar och värmer av lycka och kärlek för denna karl. Jag kan tyvärr inte dela med mig av honom, men jag kan däremot sprida några lyckoönskningar till er som läser det här att ni har eller kommer finna en människa som är lika galen som er.



/BennyBrunBjörn


Kommentarer
Postat av: Kikki

Hehe en galen karl har jag med :)

2009-05-11 @ 12:14:12
URL: http://lillehans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0