Sova, sova, sova, sängsängsäng

Idag klev jag upp halv 8 och imorgon blir det uppstigning kl 7. Det känns som om man borde vara van vid det här laget att gå upp tidigt men så är inte fallet. Jag gick upp trött, gick till skolan med två av mina technodromare trött, befann mig i skolan några timmar trött, gick hem med två technodromare trött, hängde i technodromen trött och går nu och lägger mig trött. Men vaddå, jag klagar inte;) Bortsett från tröttheten har det varit en ganska mysig dag. Mycket tack vare de två sjömonstrerna som bor tillsammans med min man. Vi har egentligen inte gjort så mycket, men det har varit sjukt mysigt ändå. Spelat kort på internet och lyssnat på gamla inspelningar av en full Chris. Johan har istället varit duktig och hängt kvar i skolan och spelat. Duktig pojke det där vill jag tillägga. Men nu blir det sängdags av rang.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Vattenskallen

Godnatt, dröm om mig och Ola Salo!

2009-05-08 @ 00:36:06
URL: http://malinsjostrom.blogg.se/
Postat av: Kikki

Hehe, jag är heller inte van att gå upp så tidigt. Fortfarande! :O Kolla gärna in min blogg också =)

2009-05-08 @ 14:35:38
URL: http://lillehans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0