090909090909

Idag den 9/9-09 kl 09.09 berättade jag den trevliga nyheten för de som satt i närheten att jag och min make Johan Sund nu varit ett par i 9 månader. 999999...

Här kommer lite fakta om karln av karlar:

Johan kan spela bas
Johan kan vissla som en fågel
Johan kan stå på händer på nästan vilket underlag som helst(stolar tex.)
Johan har mjuka kinder
Johan passar jättebra i hattar och gubbkepsar
Johan har jättebra smak (han tycker ju om samma saker som jag!)
Johan vill ha 30talsbyxor med hängslen
Johan är söt som socker
Johan är ett socialt geni (Han fick det skrivet om sig i en referens)
Johan kan skriva mysiga låtar
Johan gillar gamla whiskeykaraffer
Johan är aldrig på dåligt humör
Jag älskar Johan

Sådärja


Kommentarer
Postat av: Renée

Och ni är ju så söta!

2009-09-09 @ 23:45:35
URL: http://metrobloggen.se/fortjust

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0