För mycket..

Jag vill så mycket just nu. Jag vill springa, hoppa, rita, skriva, sjunga, dansa, RESA.. Men vad ska jag börja med?
Det blir så mycket vilja att det tillslut hamnar i sopptunnan, alltihop.
Jag har mått dåligt ett tag och jag vet inte varför. När man inte vet varför man mår dåligt mår man sämre. För man förstår inte varför man inte kan vara glad, när det finns så otroligt mycket att glädjas åt. Jag borde må bra för jag trivs så bra här. Men jag kan inte..

Det är svårt att säga om man mår bättre eller inte när man bara gått två dagar utan att vara ledsen. Och sen finns det ju små tillfällen då man mår dåligt men som man glömt. Jag kan lika gärna vara ledsen nu men sen glömmer jag det i kväll och tänker: Vad bra att jag har varit glad hela dagen idag!

Jag gillar höst
Men av någon anledning blir jag alltid ledsen när den kommer


Ps. När jag mår bra, mår jag jättebra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0