Jovars

När jag väl slutat på skolan ska jag nog fixa mig en ny blogg och faktiskt sköta den också! Vi får väl se hur det går, just nu känner jag inte riktigt någon ork för det. Det är så mycket annat jag inte hinner med ändå så jag kanske borde satsa på skolan nu innan sommaren. Skriva låtar, träna piano, gå på någon av teorilektionerna(?):P Jag har verkligen varit sämst på att gå på de lektionerna. Det har ju iofs sin anledning eftersom jag mått dåligt, men nu har jag varit sjuk också de senaste lektionerna(fysiskt sjuk). Men jag får väl komma igen imorgon för då är det banne mig teoridags. Det konstiga är...att jag blivit lite sjuk igen;P Men det struntar jag i, jag tänker inte känna mig som en skolkare även fast jag inte är det..Nu är det som sagt dags!! Jag betalar ju faktiskt för att lära mig det här!

Helgen har varit strålande!
I fredags var jag på fest på toppen(ett ställe här på skolan)
I lördags var jag hemma i nyköping och var på fest hos Sofie & Henke:)
Igår var jag något bakfull, men på ett skönt sätt, så det blev filmmys i mitt rum på egen hand.
Idag har varit en glad, glad och åter glad dag!
Anledningen till detta var att jag fått veta att man kan lura sig själv glad. Om man, så fort man går upp på morgonen, ler mot sin egen spegelbild ett tag(inte bara en stund) så lurar man hjärnan att det första man såg på morgonen var någon som log stort mot en. En otroligt bra start på dagen må jag säga:) och det har hållit i sig hela dagen också:D

Så testa! Le mot dig själv på morgonen!



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0